čtvrtek 6. listopadu 2008

Klávesnice pro blondýnky :o)..

Ha! :)..
Aby se neřeklo, že tu dlouhé dny nic nepíši, tak to právě nyní napravuji :)..

Serfuju si po internetu, jdu na líbko a Ooops! :).. Najednou na mě mrkala "úžasná", potrhlá, vyzývavá, stylová, ale pro mou osobu kapičku přehnaná klávesnice :o).. Každopádně je ideální pro jednu střeštěnou dívčinu.... Kdopak to asík bude? :)..


Btw: Veju, tohle by byl ideální dárek pro Tebe :-P..

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a nevite nekdo nahodou kde by se tahle krasna klavesnice dala sehnat? :-)

XXX řekl(a)...

all:ta klavesnice je cool:)) mel bych pro ni nekolik majitelek.. a jen bych dal na nejakou klavesnici eletrickej vyboj :-D aby je nemackaly ...

dada: jsi rychlejší..ja na to včera zapomel..jsem se válel asi 5minut na stole... fakt coool

anonymni: nevim... taky sem hledal.. ale v USA za 50$ tak zkus nejaky website z USA ..

Veju řekl(a)...

A můžu jí prosím tedy dostat k Vánocům pod stromeček? :-P

Dáda řekl(a)...

Anonymní: To netuším, ale v České republice asík těžko ;).. Určitě jak říká Klixík - USA ;)..

Klixík: Nemáš se válet na stole :-P..

Veju: Udělám vše pro to, abych jí sehnala, ale pod tou podmínkou, když mi pod stromeček dáš Hodnu Civic :).. Bereš tenhle obchod? ;)..

Veju řekl(a)...

jasněěěě :D můj milionový účet na Kajmanských ostrovech přímo volá po tom, abych Ti koupila Hondu Civic :D

Dáda řekl(a)...

Veju: Mělo by to své výhody, budu Tě brát na výlety :-).. Kam jen si budeš přát, ale nebuď náročná :-P..

Veju řekl(a)...

tu klávesnici by sis nakonec měla koupit spíš Ty :D :D :D když si myslíš, že bude mít nějaký spešl funkce a tlačítka :D :D :D no lol :D :D :D

Dáda řekl(a)...

Veju: Ha, ha, ha.. taky jsem se pobavila jako ty :).. To už je za tento týden podruhé na můj účet, mírni se :D..

Veju řekl(a)...

už podruhý??? A poprvý to bylo co? ;) ten Iglesias? :D :D

to by ses ale měla mírnit Ty :D dáváš mi moc krásných možností :D