neděle 12. září 2010

Stačilo by jen upřímné děkuji...

Navštívila jsem Hornickou pouť v Sokolově a ve večerních hodinách jsem našla mobilní telefon - dotykový LG. Seberu ho ze země, otřu od bahna a zjistím, že nemá zadní kryt. Koukám se kolem mě, jestli se někde neválí. Našla jsem ho.. Kouknu na mobil, vidím 2 nepřijaté hovory. Hlavou mi prolítlo, že se mobil už shání. Ok.. Volám na to číslo, určuji sraz. Místo srazu straně nevyhovovalo, šla jsem na jeho určené místo. Prozváním dotyčného, mobil předává "vlastníkovi". Přijdu k němu blíž a ptám se "Vy sháníte tenhle telofon?" ... "Jo, dík." ... (Bez očního kontaktu, agrrrh, jak já toto nenávidím)...

Co z toho plyne? Dobrosrdečnost se v dnešní době neoceňuje ani upřímným DĚKUJI!

... a to jsem v červnu na podobné akci sama mobilní telefon ztratila. Doufám, že až nedejbože jednoho dne ztratím ten nový, co mám, tak se najde dobrá duše, která mi ho vrátí...

P.S.: Díky bohu, že nevyšel plán jet 17. září do EUROPARKU do Deutschlandu, pač jsem byla přemluvena na nějakou extrémní atrakci se vstupem za 80 kaček. Nejdelší 3 minuty v mém životě, takhle zle mi bylo naposled po dlouhé propařené noci :D ... Pfůj a never more :D .. (I když příště zas :D ...)

2 komentáře:

Veju řekl(a)...

Teda to je ale nevděčníík :D.

No ten Europa park bys teda asi nepřežila, když extreme ti dělal problémy ;). Ono se stačí podívat Hupovi na profil. To video z parku tam mluví za vše :D.

Dáda řekl(a)...

Co naděláš, jen si říkám, jestli se mi to alespoň jednou vyplatí.. Příště si ho nechám, třeba to byl paušál a dobře by se mi z něho telefonovalo :D ..

Juknu se, ale viděla jsem už videjko od brášky a hukot to byl :D .. Na to jsi stavěná spíš ty, což :-) .. Když můžeš dvakrát na to šílenctví z hornické pouti, tak proč néé :) ..

Jsem byla v Německu v jiném takovém parku a skončilo to tak, že kámoška měla mojí svačinu na sobě :D .. Tak trošku nechtěně to můj žaludek vyvrátil, ale to se omlouvá, je to nějakej ten rok zpět :D ..