pondělí 28. února 2011

Hlavní téma: JUMPING

Začala jsem navštěvovat >JUMPING<.. Pro ty, kdo netuší oč jde:

Pořád jsem chtěla trampolínu, skákat do vzduchu, nechat se unášet větrem... Ano, tohle to doslova není, ALE i přesto to stojí za to, proto jsem se rozhodla každé pondělí (možná do toho zapojím i čtvrtky) navštěvovat tréninky. Druhý cvičení je za mnou a já jsem spokojená, naplňuje mě to pozitivní energií a úžasným pocitem, že dělám něco pro sebe a pro své tělo, které se musí připravit na pořádné léto :) .. Jumping je skupinové cvičení (nás cvičí 5 + profesionální instruktorka) za doprovodu motivující hudby a cvičitelky. Třemi slovy - JE TO BÁÁÁÁJO :) .. Kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, silových prvků i významného strečingu mi dodává chuť tam chodit zas a zas. Přiznávám, že občas mám problém s balancí a z trampolíny vyskočím na zem, ale to se stává díky mé nešikovnosti o:-) ..

... pokračování večera - zasloužilý relax - po spršce následuje: leháro, vodní dýmka s jahodovou příchutí, jahodové Berry Dessert, GIN, příjemná a nejlepší hudba od Matýska a pohled na fotečku, která leží vedle mě a na nich překrásná a nejdokonalejších dvojčátka, která jsem dnes osobně poznala.... a hned jsem si je zamilovala :) ..

Žádné komentáře: