čtvrtek 24. března 2011

Tento článek je věnován tomu, kterého z celého srdce MILUJU <3




Vzpomínám na naše první psaní, na naše první povídání v autobuse, na první nečekanou schůzku, kdy jsi mě spatřil z Charlieho a zavolal mi. Bylo odpoledne 4. října 2010 a ta chvíle se stala osudovou :-) ... S partou Tvých přátel jsme seděli u stolu a "jako VIP" hosti si dopřávali vodní dýmku. Přicházely další společné chvíle, jenž se mi vryly jak do paměti, tak do mého srdce <3



Podal jsi mi svou ruku - chytla jsem jí co nejpevněji dovedu,
dal jsi mi své srdce a já zjistila, že to mé už jiného nechce.
Každým dnem mě obohacuješ nepopsatelnými pocity lásky
a každé sebemenší trápení zaniklo, když ses v mém životě objevil TY.
Každou sekundu, minutku, hodiny, dny.... každý okamžik s Tebou prožívám tak, jako bych je žila v bláznivém ráji plné romantiky,
osud tomu odjakživa chtěl, a proto nám skřížil cesty a spojil nás dohromady.


Potřebuji cítit tlukot Tvého srdce, když Ti ležím na hrudi,
potřebuji cítit Tvé obejmutí, jak objímáš mě s chutí.

S Tebou všechny chvíle prožívám s úsměvem na líčkách,
s hřejícím pocitem na srdci a s rozzářenýma očičkama plných lásky :-* ..



Svými sladkými polibky mi spestřuješ dlouhé dny
a díky Tvé "maličkosti" uskutečňuji další mé sny.


Vždy jsem chtěla vracet čas, ale od té doby co znám Tebe, nechci vracet ani minutku zpět. Jediné co chci, je přečáteč každou minutku a hodinu blíž ke chvíli, kdy budu opět s Tebou :-* ..

MILUJI TĚ za to, že jsi a za to, jaký jsi - v mých očích jsi Rómeo, který mě vysvobodil ze začarovaného kruhu, za což Ti z celého srdce děkuji :-* ...
Děkuji Ti za to, že opětováváš mé city, že dáváš mi víc, než zasloužím si,
také za to, že ze své vlastní vůle pro mě děláš první a poslední...
...že miluješ mě a já Tebe a nechci jiného, protože s Tebou poznávám sedmé nebe a společně vzhůru ke hvězdám jdeme <3

Naše písnička, miláčku :-* <3
title="YouTube video player" src="http://www.youtube.com/embed/eMoMBFhMdDw" width="480" frameborder="0" height="390">

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:) Konečně šťastná :)

Dáda řekl(a)...

:-)Ano, konečně OPĚT šťastně zamilovaná (-: