pondělí 3. ledna 2011

ZBOŽŇUJU JÍÍÍÍ :)

Přeji každému člověku někoho, bez koho nemůže žít. Já mimo jiné nemohu žít bez nííí <3 .. Občasné hádky mě ubíjejí, berou mi všechnu pozitivní energii, ničí mě....ale to nemění nic na tom, že jí stále stejně, ne-li pořád více zbožňuju :) .. Myslela jsem si, že mi tenhle človíček už nemůže být blíž ke srdíčku, ale je, a to každou společnou chvilku víc a víc. Ptám se sama sebe, zda je to vůbec ještě možné, ale skutečně je. Možné je naprosto vše :-) .. FRIENDS FOREVER!



Mějte kolem sebe lidi, které nikdy v životě za nikoho jiného nevyměníte a nemyslete si, že nemůžete mít jednoho a téhož človíčka rádi ještě víc, než doposud máte (netvrťte někomu, že někoho máte rádi tak moc, že víc už to nepůjde). Vaše tvrzení by se tak stalo mylné, protože jak podložíte to, že jí/jeho nemůžete mít víc rádi? :)) .. Jak mi před pár hodiny napsala jedna moudrá duše "Když má člověk kolem sebe lidi, kteří ho mají rádi, je také štěstí blízko.". DĚKUJU :-) ..

10 komentářů:

Veju řekl(a)...

Týýý jo :) normálně mě to rozbrečelo :) je krásnýýý Dááádo :). (Čekám oslavnou ódu i na svojí osobu :D, nééé, joke :D).

A kolik fotek je tam focených mnooooouuu :).

Už se nemůžu dočkat, až vás zase uvidím baby :). Vemtě mě někdy někam s sebooou (ano, vnucuju se :D).

Dáda řekl(a)...

Jezisinky :) .. Slzičky pro Zuzíka, to kdyby věděla, že pláčeš při vzpomínce na ní, tak jí to určitě potěší :D ..

No vidíš jaká jsi šikulka :) .. Uděláme Ti medailičku.... bramborovou :D ..

Až budeme mít zkouškový za sebou (ÚSPĚŠNĚ), tak můžeme vyrazit pařit :-) .. Uděláme slezinu, prostě zase "sokolovská" banda (Rychnov, Březová, Krajková), což? :))

Veju řekl(a)...

Ok, sejdeme se na bowlingu ;). To bude supa akce, Ty jsi géénius :).

Dáda řekl(a)...

Já jsem geniáááální :) .. Jsi spojila můj komentář u Tebe s Tvým komentářem u mě a máme řešení? To je spolupráce, to se mi líbí :D ...

Veju řekl(a)...

no jasně, že je to skvělá spolupráce :) však jsme spolu 4 roky seděly, tak viiiim, ne? :D

Dáda řekl(a)...

Právě, že 4 roky - to je dlouhá doba na to, abych byla oblnutá blondýnkou a měla jiné myšlení než to mé dosavadní - originální a lepším nenahraditelný :D :D :D .. > REJP < :D

Veju řekl(a)...

no promiň, ale Ty ses sama docela vyznamenávala, co se blonďatých mozků týká, pokud si nevzpomínáš :D > REJP < :D

Dáda řekl(a)...

*Blushing smile* :D ...
... a dosti co se týče této konverzace, NEPONIŽUJ mě a mou blonďatost, na kterou jsem mimochodem HRDÁÁÁÁ :D :D :D ..

Veju řekl(a)...

no tak to pozoooor, já jsem na svojí blonďatou hlavičku taky patričně pyšnááááááá :) "Blondes have more fun." Ne asi. :D

Dáda řekl(a)...

"Blondes have more fun." :D :D :D :D :D :D :D Nééé asi :D :D :D My chápeme svět odlišněji než všichni ostatní :-) ...