sobota 1. ledna 2011

Likér by Dáda.yeah :)

Má milovaná maminka mi slíbila na Silvestra vaječný likér, ale jelikož svůj volný čas tráví neustále v práci, postarala jsem se o to sama :-) ...
Dnes - 1.1.2011 ve večerních hodinách jsem udělala můj první likér, jehož recepturu nikde nenajdete, vytvořila jsem si svůj vlastní recept :D .. Asi si ho nechám patentovat, protože je naprosto eňo ňuňo vynikajííícíííí :-) .. Jsem holka šikovná :))) .. Nechte si chutnat se mnou :-P ..


5 komentářů:

Veju řekl(a)...

copak to v něm pláááve? to vypadá jako kousíčky čokolááááády :)

Dáda řekl(a)...

Nastrouhaná čokoláda :) .. YEAH :) ..
Btw: Opět mi ve skřínce leží velká Milka, stav se :))

Veju řekl(a)...

neeeee, neeee, neee :D ještě teď se vzpamatovávám z čokoládového šoku 18. narozenin :D

Dáda řekl(a)...

:D :D :D Heleď, jo, máš něco proti tomu originálnímu dárku? :D ...
Jinak tenhle likér by byl akorát tak pro Tebe, z toho by se normální člověk neopil, protože já nemám ráda RUM, tak ho tam moc není :D .. Jen nááádech :)).. To říkám, akorát pro Vejůůů :D ..

Veju řekl(a)...

Neee, já si vůbec nestěžuji :). To byl ten nejoriginálnější dárek, který jsem dostala. Myslím :D.

Já rumu taky neholduju, takže by mi to mohlo chutnat :). Až na ty kalorie, no :D.