čtvrtek 30. prosince 2010

FB = DELETE

Jsem spokojená, přerušila jsem virtuální spojení s FB světem :) .. Kdyby nebylo několika rad, jak smazat FB účet, tak si myslím, že je facebook (není) nesmrtelný! :-P .. Nakonec jsem zvítězila a v patách mám cíl trávit čas užitečněji :-) ..

FB JIŽ OBNOVEN, MĚSÍČNÍ PAUZU BERU ZA DOSTAČUJÍCÍ :D ... Ne že by mi tekly sliny tím, že bych měla absťák, to rozhodně ne. Potřebovala jsem se tam dostat kvůli kontaktu ohledně lístkům na ples a jéjej, zůstala jsem tam :-/ .. Btw: Víte, že když se z FB vymažete a po čase se tam přihlásíte, že opět normálně existujete? To je věc, co? :D

7 komentářů:

Veju řekl(a)...

No nekeeee :( tak doufám, že aspoň začneš častěji blogovat, jinak se o Tobě už vůbec nic nedozvíím ;).

Tys nevěděla, jak smazat fb? ;) Lol :D.

Dáda řekl(a)...

Fakt nekéééé :) .. Více blogovat? To pak nezůstanu tajuplná :-) 8-) ..

Ještě změnit číslo a bude to :D ..

Nevěděla jsem, jak ho smazat, nooo O:-) .. Jednou jsem se o to už pokoušela, ale pak jsem toho nechala a teď už se s pomocí jiných zadařilo :-P ..

Katy řekl(a)...

Neskutečně Ti to závidím a blahopřeji! Hlavně ať tě nepřepadají choutky založit si účet znovu!:)

Veju řekl(a)...

Ty hele ale víš co jsi tím způsobila??? Teď to na všech fotkách vypadá, že trpím zvláštní samomluvou, která nedává smysl :D.

Díííííík :D

Veju řekl(a)...

spíš bys teď měla deletovat tuten post :D

Dáda řekl(a)...

:D Hele jo, kdyby lidi odepisovali na maily a sms, tak FB do teď nemám :D .. Jenomže v dnešní době je nejspíš kvůli kontaktům zapotřebí :D .. Jsi mi připomněla, že jsem tam ještě dnes nebyla :D ..

robertatherimbaud.com řekl(a)...

Klobúk dole:)