úterý 5. dubna 2011

Má opakující se noční můra

Zlé sny si člověk zpravidla pamatuje, alespoň u mě tomu tak je. Nikdy mě sny neobtěžovaly a neprobouzela jsem se během noci "jen tak" z klidného spánku, ale v posledních týdnech tomu bývá naopak..

Dnes jsem se opět probudila ve 3 hodiny ráno - mokrá, vyděšená a s otázkou "Co je vlastně realita?!".. Sen, jenž se mi zdál, naplnil mé pocity úzkostí a strachem. Tento opakující se sen (pro mě spíš noční můra) mi připadá velmi živá a pořád dokola s jedním a tím samým tématem. Pokaždé, když se z takového snu probudím, jsem smutná a nechybí málo k zaplavení očí slzami... Proč? Protože to, o čem/kom se mi sen zdá, je mi blízkým, nechci a nemohu bez té osůbky být..


Ať přemýšlím, jak přemýšlím, tak docházím k závěru, že nejspíš se po zkušenostech v realitě bojím natolik, že si strach nosívám i do snu, což mi přerušuje spánek, a to taky vysvětluje mou nespavost... Asi si pořídím indiánský vynález, aneb lapač zlých snů :)) .. Pomáhá vůbec? Jinak budu muset mít v posteli každý den nějakého bodyguarda, protože jsem schopná vraždit a zničit si ruce mlácením do zdi :-P

Všem přeji sladké noci a hlavně nikým a ničím nerušené klidný spánek :-)

Žádné komentáře: