pátek 8. dubna 2011

Podvečer naplněný RelaXem :)

Páteční podvečerní projížďka na kole do neznáma se sluchátkama na uších za příjemného počasí a následné pronásledování slunce, které se pomaloučku ztrácelo z jasné oblohy za kopce. Romantická projížďka, která se přeměnila v adrenalinovou bouři. Jedním slovem? PERFEKTNÍ :-) ...

Představte si, že stoupáte cca 3/4 hodiny stále do kopce a dostáváte se do neznáma, odbočíte do lesa a z poklidné jízdy se stane pravé žůžo - pařezy, šutry, mírné srázy, díry. Člověk v takové chvíli musí být maximálně ve střehu. Brzdy se mi zahřály natolik, že jsem měla obavy, abych v lese nepřenocovala :) ..

Opět po roce pořádná adrenalinová projížďka, i když jsem chvilkama měla hrůzostrašný pocit, že se z kopce nakláním a šourám nosem o zem :)) .. Dobře, to by bylo nad fyzické síly, ale popravdě řečeno jsem z většího kopce ještě v životě nepádila. Minulou sezónu jsem zažila pád, kterej mi otevřel oči a mysl, že stačí málo a může se stát "hodně". V posledních projížďkách jsem to měla na očích a jezdila s opatrností, ale pak to nestojí pořádně "za to".. Dnes jsem vypnula a v nohách byla taková síla, jakobych šlapala jen na plyn. Bylo to suprové a všechna negativní energie zůstala v nádherné přírodě. Povím vám - není nic krásnějšího a neznám lepší způsob odreagování než vyjezdit vše na kole!! :-) :-) :-) ... Uáááá, proto MILUJI LÉTO :) :-P ..


Stanovuji si další cíl/sen (a že já si je plním) - Vysoké Tatry mám částečně prochozené - nejbáječnější turistika, ale teď to tam CHCI projet na kole :-) ... Nebo do Švýcarska - jezdit po Alpách - OH MŮJ BOŽE :-) ...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Do Švýcarska? Jedem v létě, můžeš se přidat :)