úterý 27. září 2011

Zorbing :)

Když jsem se rozmýšlela, jaký dárek zvolit pro svou nejlepší přítelkyni, pro své největší zlatííí, pro svůj poklad, měla jsem hrozné dilema... Chtěla jsem originální dárek, který jí utkví navždy v paměti, a proto jsem zvolila zážitek v podobě adrenalinu :) ...

Kdo netuší, co zorbing je: Jedná se o jízdu z kopce ve velké průhledné kouli. Můžete mít jízdu pro jednoho "pasažéra", ale také i pro dva, což jsem zvolila já (podle mě si to člověk ve dvou více užije a zažije tak mnohem větší legraci) :) .. Rotujete v gigantické nafukovací bublině a hledíte na druhého, jaký stav zažívá a naopak. Věřte, že ty pohledy jsou nezapomenutelné, pokud nezavřete ze strachu oči :)) .. Úplně nejhorší pro mě byl první převrat, kdy jsem netušila, co bude... "Beznadějný křik", "čekání na konec"? Ani jedno z toho by vás nezachránilo a nač taky - jízdu si máte užívat a ne doufat v její konec :) .. Křik byl... ale vyvolaly ho motýlci v bříšku :))

Na zorbing jsme vyrazily 2 páry a vydali jsme se spolu s doprovodem a fotografem směr Boží Dar osudového dne 24. 9. 2011. Ačkoliv mi instruktor několikrát poradil, má vrozená GPSka, která je odjakživa chybná, bohužel opět zklamala. Ne že bych se mýlila z toho důvodu, že by instruktor měl sympatický hlas a měla potřebu mu opět a znova telefonovat, ale prostě ne a ne chápat, jakou cestu myslí :-) ..

Co je potřebné udělat k tomu, aby se zorbing uskutečnil? :)
1) Zakoupit voucher
2) Doufat v pěkné počasí
3) Domluvit se s instruktorem na konkrétním dni
4) Nadále doufat na pěkné, nejlépe slunečné počasí, které vás pozitivně naladí :) (Které nám osobně několikrát nevyšlo, takže desítky minut jsem provolala s panem instruktorem - domlouvání, ujišťování, rušení, domlouvání s holkama a domlouvání s instruktorem... Nakonec děkuji všem silám, že to vyšlo v tak krásný slunný den :).. Když to nevycházelo přes léto, tak proč ne v podzimní nádherný den, jenž byl krásnější jak ty letní :)..)
5) POJISTIT SE !! (myšleno v nadsázce) :)
6) Před jízdou se "seznámit" se zorbingovou koulí.
7) Být instruktorem upozorněni o správnosti zakšírování se v kouli.
8) NADECHNOUT SE!!
9) NEZAVÍRAT OČI A UŽÍVAT SI JÍZDU PLNÝMI DOUŠKY :)

Foto před jízdou:
Foto po jízdě:
Jak je na fotografiích značné, usmívaly jsme se jak před adrenalinovou jízdou, tak i po ní :) .. A upřímně řečeno - jízda mohla být klidně delší, požitek z ní bych jak ráda vstřebávala ještě nyní :) ..
Další fotografie o začátku, průběhu a ukončení zde - https://picasaweb.google.com/108771525999813212288/ZORBING

Pevně doufám, že tento zážitek splnil mou vizi :-) :-) :-)

Zorbing -> heslo pro letošní léto. A pro to následující? ->Zorbing byla pouhá příprava na Bungie Jumping, takže za pár měsíců hurá do větší bláznoviny :) ..

1 komentář:

Lalique řekl(a)...

rozhodně chci zkusit :)

itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com