neděle 30. března 2008

Good night :)

Kdo by to byl řekl.. Doporučuji vám kino v Chebu, pač nemá chybičku a největší plus je romantické prostředí a bar s obsluhou ;).. Včera jsem ho navštívila s Ivetkou, Emilem a Lamískem :).. Ivetka vybrala českou komedii - ,,O život", kterou nás nezklamala :o).. Zasmáli jsme se, pobavili a odcházeli s úsměvem, takže to splnilo účel :D..

Stručný obsah (ne ovšem z mé hlavičky :D..): Michal (Vojta Kotek) se zúčastní oslavy na lesní chatě. Řízením osudu zbude po skončení oslavy na chatě sám s dívkou Zitou (Dorota Nvotová), kterou vidí prvně v životě. I když není zrovna jeho typ, pod vlivem výjimečných okolností s ní prožije vášnivou noc. Vlivem lapálie, která se jim stane jsou nuceni spěchat zpět do města. Náhle jde sice „o život“, ale poněkud jiným způsobem a obráceně, než jsme zvyklí. Z chaty uprostřed lesů se vydávají ještě v noci na cestu, aby vše vyřešili. Do cesty se jim v jako v každé správné road-movie staví nečekané překážky a všechno se komplikuje víc než z počátku čekali, takže je tu dost dramatických situací pro to, aby se Michal se Zitou postupně o sobě dověděli víc a zjistili, co všechno mají společného. Jejich cestu navíc doprovází záhadná bytost (Robert Nebřenský) a postava (Bob Klepl), kterou můžeme označit jako ducha zemřelého. Všechny postavy se v průběhu filmu navíc různě propojují a vše spěje k překvapivému rozuzlení...

Po příjezdu do Sokolova jsme se střetávali s půlnocí, která mě skolila. To jsem si alespoň myslela, ale pak Lamísek navrhl, že bychom si ještě mohli jít sednout na kafčo do Koruny, ale nakonec to skončilo u půlnoční večeře, která byla moc dobrá a navíc takhle pozdě fakt kalorická bomba :D.. Přišli jsme domů něco málo po půl druhé, takže jsem šla hajat... a když jsem vstávala po hafec dlouhé době pozdě (v jedenáct), tak jsem zjistila, že je vlastně dvanáct, když se přetáčel čas :o).. Jsem měla za to, že se bude přetáčet až z neděle na pondělí *červenající se smajlík*.. :)..

2 komentáře:

Veju řekl(a)...

Hmm..český filmy tedy nejsou moje parketa...
oni tackhle večer ještě vaří, jo?? Surprise :D
Kdyby se přetáčel čas až z neděle na pondělí, tak bychom všichni přišli pozdě do školy :D a to by určitě nikdo z nás nechtěl :D

Dáda řekl(a)...

:D Tak víš jak, co se týče filmů, tak nejsem tak vybíravá jak ty :D.. Ale já to chňápu :)..
No jasně, že takhle večer ještě vaří a pro stálé zákazníky obzvlášť :))..