sobota 29. března 2008

Slavíme, slavíme, slavíme :)..


Včerejší den (28. 3. 08) byl výjimečný a naprosto vydařený :)..

Jedno z mých zlatíček slavilo své osmnácté narozeniny, které se podle mého názoru vážně povedly :)..

Všechno začalo v Jackovi, což bylo fajnky, pač je to jeden z mých nejoblíbenějších podniků :).. Nemám tušení, kolik přesně bylo, ale později jsme zavolalali taxíka, s kterým odjela první várka a poté druhého "taxíka" Lamíska, s kterým jsme se přemístili do Tančírny, kterou jsem odsuzovala, ale kvůli oslavenkyni jsem se nechala přemluvit a nelituji toho :)..
Po dlouhé době jsem se ve společnosti cítila zase skvěle :o)..

3 komentáře:

Veju řekl(a)...

já teda Jackovi neholduji jak je známo, ale začínám si tam zvykat ;)
na tančírnu jsem měla stejný názor, ale vcelku to ušlo ;) hlavně ta tyč :D
jsme si to všeckny pěkně daly, co?
:)

Veju řekl(a)...

hlavně teda na Jackovu piňa coladu :D ta je prostě naprosto the best best best :)

Dáda řekl(a)...

Heh, tak jako po ochutnávce bych mohla říct, že jo, ale já si tu chuť už vážně nijak nepamatuji, takže nevím :D..