neděle 6. dubna 2008

Co mám dělat?

Je 0:53 a nenapá mě nic, co bych mohla dělat (když vynechám spánek, do kterého se opět nijak neženu).. Možná tak vám popřát dobrou noc, když všichni chodíte spát tak brzo... To je děs, v životě se ještě naspíte, tak nechápu, proč se do tý postele tak ženete :).. Noo joo, jestli vás tam někdo čeká, tak vás chápu :).. Mě jedině tak plyšáčci, kteří už vlastně taky mají noc :).. Asík se nudím, což se mi zrovna často nijak nestává :(.. Co děláte vy, když většina spí? Nejspíš potřebuji nějaké rady ;)..

10 komentářů:

XXX řekl(a)...

Práce ... práce ... práce ...
to je u mne nejčastější ... mno a pak i škola, učení, zkoumání new věcí ohledně PC ... a tak... nic extra ...

Dáda řekl(a)...

Zvládáš toho hodně, to na Tobě vážně obdivuji.. Pořád samá práce, ale když to člověka baví, tak je to zábava..

XXX řekl(a)...

nedelam toho zase az tak....
ale mela by jsi chodit driv spat..
skodi to zdravi..
odumiraj mozkovy bunky ...

Dáda řekl(a)...

Už mi nejspíš odumřely, lepší a ani horší už to nebude. :(

XXX řekl(a)...

ale tss..blbost.. nic ti neodumrelo.. fakt blbost ...

horsi to muze byt vzdy

Veju řekl(a)...

ale lepší taky vy mrzouti :o)

Dáda řekl(a)...

To je fuk, mám svůj režim a ten dodržuji...

Krtas řekl(a)...

co?.....cim min spanku tim lip pro mozek!!....zjisti si nekde jak dluho dene spal Einstein nebo Edison....jinak kolem ty pul druhy kdyz uz nic nedavaj v telce si pustim vetsinou simsny nebo pratele a s nima to vydrzim tak do 3.zaroven s praci do skoly teda. ;)

Krtas řekl(a)...

uz mam prezdivku zmenenou :-)..a obrazek..jupiii.....

Dáda řekl(a)...

Vašek: Máte pravdu všichni a je to. Prostě málo spánku neuškodí, ale nesmíš to přehánět každý den... A nepotřebuji k tomu žádnýho Einsteina nebo Edisona ;).. Ale s tou 3. hodinou, to máš u mě plus ;).. To je nejlepší hodinka na učení, fakt že jo :)