čtvrtek 24. dubna 2008

Mám radost :)..

Jupíííí, mám mini práci v cestovní kanceláři :)..

Cestovní Kancelář SKAPS Most - Super nabídka
ŠPANĚLSKO
MIAMI PLATJA - COSTA DOURADA

Krásné přírodní pláže ve Španělsku
Termín : 19.6. - 29.6. 2008
6500kč
/os*
*Cena zahrnuje: ubytování, dopravu busem, pojištění proti úpadku CK, služby delegáta v místě pobytu
*Cena nezahrnuje: kauce 100 Euro za Apartmán, stravu, cestovní pojištění, výlety.
*Možnost připlatit: polopenzi 1200 kč, plnou penzi 1700 kč, stravu bez starostí 2800 kč, cestovní pojištění od UNION pojišťovny
*Slevy: 5 osoba na přistýlce 6000 kč, 6 osoba na přistýlce 5500 kč
1-2 dítě na přistýlce od 2 do 12 let 3500 kč pouze v doprovodu dvou plně platících osob
Příplatky: obsazení pouze jednoho lůžka na pokoji 3200 kč
Tato nabídka platí při ubytování min. 4 osob na APT. CK SKAPS si vyhrazuje právo uskutečnit zájezd při min. počtu 35 osob.

DOPORUČUJI!!!! Minulý rok jsem s touto kanceláří navštívila totéž místo a rozhodně jsem nelitovala :)..

Není problém, abych zaslala fotografie pro vytvoření vašich představ.
Více informací na ICQ 221-265-046 nebo e-mail: dada1990@seznam.cz
Kapacita omezena neváhejte a objednejte si super nabídku.

2 komentáře:

Veju řekl(a)...

a cože je ta tvoje mini práce?? jsem to z toho trošku nepobrala :D

yuu.. a teď když to poslouchám..už mám celou tu Wonderwall-I'm just more, jak jsi říkala, že jí mám nějakou useklou ;)

Dáda řekl(a)...

Mini práce myšleno tak, natahat lidi, sepsat smlouvy a poslat je agentuře, toť vše :)..

No a že byla useklá, viď? Ten začátek mi tam totiž nějak neseděl :D..