pondělí 21. dubna 2008

Today is 21. 4. !!! :)

..Tento článek je pro jednu Crazy Girl (v tom nejlepším slova smyslu),
která dnešním dnem dovršila 18ti let :)..

A birthday is the first day of a new trip around the sun.

Vejunko, z celičkého srdíčka Ti přeji všecinko nejlepší, nejkrásnějí, nejúžasnější, nejbáječnější, nejhezčí.... prostě vše NEJ a aby se Ti splnil i ten největší sen!! ;)



Víš, co je na Tobě nejlepčí? :) Že Tvá originalita, kterou ukazuješ svýma barvičkama, dokáže zvednout náladičku všem ve Tvém okolí, především mě ;) Drž se jí ;)

V pátek to musíme pořádně oslavit, protože na osmnáctku se zapomenout nesmí!! :) :o) ;o)

5 komentářů:

Veju řekl(a)...

Jééééééé :-*

to je tak miloučký a krásňoučký!!! Děkuju moc, zlatíčko moje!!! Opravdu mě to strašně moc moc moc moc potěšilo!!! Až mi téměř slzička ukápla, jak moc mě to dojalo...

:-* :-* :-* :-* :-* kuju

Dáda řekl(a)...

:) :) :) Supááá, splnilo to účel, jsem moc ráda :)..

Pampítko řekl(a)...

Holky, mě to bude mrzet, že tam nebudu :-/

Dáda řekl(a)...

Tak změň co nejrychleji plány a přijď aspoň na chviličku ;) Nebudeš litovat :o)

Veju řekl(a)...

Pampíííí :'-( to mě taky moc moc mrzí, že Ti to nevychází :( chjooo :(