středa 16. dubna 2008

Čemu neodolám..

Kafi..
Solárku (?)..
Qipu...
Ploužákům..
Vzpomínkám..

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ještě jsi zapomněla na mě:o( Hehe To je hodně hodin:o)

Veju řekl(a)...

ty yooosku :o) Lami má gmail :D no to koukám :D tak ještě ta Zuzka ;)

a ty piješ kafe yo?? od kdypak teda to by mě zajímalo ;) a docela ti tam chybí ty tvoje sračkoidní energy drinky :-/

Anonymní řekl(a)...

Veju co máš proti Energy drinkům?Je to good ale nesmíš to přehnat.. :D Jo a lami nemá jenom gmail ale i blog:o)

Dáda řekl(a)...

Veju: Bumbám, ale rovnou v půl litrových hrnách, hlavně když sednu k učení až v noci ;)
Pff, bacha, energy teď nepiju, mám to "zakázaný"..

Veju řekl(a)...

co mám proti energy drinkům Lami? upe všechno...takovej sajrajt....

hlavně že už Dádo konečně někoho posloucháš a ty energy drinky nepiješ..dobře děláš...
tak mě ale napadá, jak dlouho ti to vydrží ;) :D

Dáda řekl(a)...

Jak dlouho? Kdo ví.. Dokaď mě čas nevytočí ;)..
Btw: - nejsou to sajrajty ;)

Anonymní řekl(a)...

co energy drinky jsou best hlavně někde na pařbě to ti nabudí náladu... Huuuuuuuuuaaa:o)

Krtas řekl(a)...

Hmm...tak si he pij kazdej den a uvidime jak ti bude tak za rok.

Dáda řekl(a)...

Vašek: Nebuď na něho ošklivej :( :) Na pařbě fakt nabudí ;)

Veju řekl(a)...

na pařbě bych řekla že má teda naladit něco upe jinýho :D