pondělí 21. dubna 2008

Oh.. Warning..


?!?Změna je život aneb názory lidí na mě se mění?!?
Ti co mě "znají", si nejspíš museli všimnout, že já nejsem v poslední době já (???)... Asi jo, když to pár lidí tvrdí.....
Ano.....
Ehm...
Změny (???):
- nejsem komunikativní, protože si vlastně vůbec s nikým nepovídám
- jsem náladová (to přiznávám...)
- změnila jsem se od hlavy až k patě
- všichni čekají, že napíšu sama od sebe, což se prostě nestane (!!!!)
- něco tajím, protože se nesvěřuju
- píšu anglicky, aby mi nebylo rozumět
- jsem úplně jiná a nedá se to vysvětlit
- .........


Ve skutečnosti:
- komunikativní jsem, jen ne asi tak, jak si ostatní představujou
- náladová jsem, tak jako jsem vždycky bývala, což není teda žádná změna
- "no jasně"... změna je život a já asi začínám žít (???)
- sama od sebe obvykle nepíšu, na to by si měla většina zvyknout
- jestli někomu připadá, že něco tajím.... tak to jsou jedině mé vnitřní pocity, se kterýma se "nikomu" nesvěřuju.... A nikoho tím nemíním zatěžovat
- s tímhle souhlasím jen z části....
- nemá cenu se snad ani dál vyjadřovat.... :( :( :(

Žádné komentáře: