sobota 5. dubna 2008

Sobotní den shrnut do pár řádků

Dnešní den mi začal AŽ kousek po dvanácté hodině, kdy mě vzbudila zprávička. Když jsem se podívala na mobil, spatřila kolik je hodin, nemohla jsem věřit vlastním očím, a tak místo odpovědi na ní jsem napsala: ,,Vidím dobře nebo je fakt tolik hodin?" .. Bez pozdravu, bez odpovědi, bez ničeho....asík jsem ještě v tu chvíli spala :D.. Vlastně se ani nedivím, že jsem se probudila až tak dlouho, v týdnu jsem denně naspala max. 4 hodiny (a už to bylo dost).. I přestože jsem po včerejší práci byla fakticky unavená, tak jsem si nešla lehnout dříve, než jsem zvyklá.. A proto jsem to musela dohnat tím, že jsem se dnes prospala a protáhla to na pěkných asík 9 hodin, což se fakt chvááálím :)..

Vyskočila jsem z postele, pouklidila, místo snídaně jsem si dala mini oběd, nakonec jsem se vykoupala a pádila za Lamim, kterej mě už dávno očekával. Jejííík, ještě jednou plomííínek o:-)..
Jeli jsme kápek mimo Sokolov, asík se tomu říká servis či co, takže nicík pro mě :-/.. Pak jsme jeli na zahradu do Svatavy, kde jsme chvilku pobyli a poté do Kauflandu uspokojit rodiče dobrým vínem :D.. Po nějakém tom časíku jsme se vydali na Vítkov na procházku... Přeskočím pár hodin, pač tohle se mi rozebírat zrovna nechce.... Večer jsme si šli sednout do Terezy a zahrát fotbálek. První zápas byl o ničem, pač než jsem rozhejbala mou levačku, tak to trvalo :D.. Takže protihráči Honza alias Jimmy a Toník alias Lami nad námi zvítězili. Byla to ale jejich lepší náhodička no :D.. Tak Jimík řekl, že jde ke mě, pač jeho bych mohla nazvat mým učitelem a tím NEJlepším spoluhráčem:), ale nakonec jsem hrála s Lamískem. Vážně jsme si to dali :o).. Dala jsem 5 gólů z pěti (i když teda dalších 5 dali naši protihráči), což se opět musím pochválit :D.. Ty yowa, dnes druhá samochvála, to je h(n)ust(n)ý :o).. Hey, normoš fotbálek mě začal dost bavit, asík ho začnu "pařit" :D.. Z Terezy jsme jeli odvézt Jimíka do Habartova do skautského střediska Dýmka. Měli tam nějakej srázek nebo co, moc jsem to z jeho vyjádření nepochopila :(.. Vypadalo to pěkně..ohýnek a ta atmosféra..fakt good, ale raději jsme odjeli.. Měla jsem zvláštní pocit.. jet po panelovce, být v místě, na které mám vzácné vzpomínky.. Jelikož je právě 23:53, tak je tento den zakončen pokecíkem na icq se zvednutím náladičky, aniž by něco tušila, že to potřebuji. Děkuji Zuzíííí :-*...

8 komentářů:

Veju řekl(a)...

no nene :D Dandulka vstává až po dvanácté :D nevěřím ;) máš chodit spát normálně a ne v půl bůhvíkolikátý ráno :/
no koho jsi asi tak mohla vidět? ;) nemáš už třeba i halušky trošku?? ;)
kde je Tereza? ani nevim..no heeyy :) fotbálek je fackt fajn ;) mám na něj good vzpomínky :D pak kdyžtak povim v soukromí :D
no heeeyy skautíci jsou úplně úplně best :) vždyť to říkám pořád!!

Anonymní řekl(a)...

Jejík..fakt?..to jsem opravdu netušila, ale víš jak..:-)..to jsem preci celá já..:-)

Zuzík

Dáda řekl(a)...

Veju: To nejde chodit brzo, jsem pak ještě víc unavená ;)
Halušky? Jsem si taky říkala, je to možné heleď ;)
Zuzík: Souhlasím - to jsi celá ty :D

Anonymní řekl(a)...

No podle mě jsi tam zapomněla na jedu část:D V tom lesíku:D

Veju řekl(a)...

ty josku :) tady už je i Lami ;) tady se to teda začíná roozjíždět :D

Dáda řekl(a)...

Lami: Žádnou část jsem nezapomněla, procházka tam uvedená byla, což lesík je :o).. Zbytek je Top Secret ;)

Veju: Yeaah, jsem taky zjistila až včera o:), máš vzkázek na icq, začni číst povinnou četbu ;) -> Jiří Wolker - Těžká hodina :).. Do příštího týdne. Určo to stihneš, když se doma jen tak povaluješ :D..

Veju řekl(a)...

No jéé...budu muset přes maminku do knihovny..já tam jaxi dlužím asi tak sto korun :D nějaká registrace prý ;) doufám, že to je pěkně dlouhý ;) :-P

Dáda řekl(a)...

Taky jsem se musela jít znova zaregistrovat :/.. Jinak ta knížka je krátká, mám už polovinu přečtenou, ale abych pravdu řekla, tak to prozatím nějak nechápu :(.. Je to na mě moc složitý :(..