neděle 25. května 2008

Fine weekend :)..

Tenhle víkend byl mírně relaxační a pro mě bájový :)..
Včerejší odpoledne jsem trávila se svým mazlííííkem :).. Yeaaah --> I love my new bike :)..
Vyjela jsem směrem na Těšovice, kde jsem se pak přes most měla údajně dostat do Poříčí a lehce tak navázat na cyklostezku - to ovšem nevyšlo - most byl uzavřen z důvodu rekonstrukce :(.. Optala jsem se jednoho staršího pána, jestli by se nedalo jet místo přes most jinudy, tak mi začal popisovat cestu. "Ok", řekla jsem si.. Vydala jsem se tím směrem, na který ukázal. Zanedlouho jsem zjistila, že cesta je o kus dál uzavřena, bomba.. Měla jsem sraz se sestřenkou a tak už jsem měla trošilinku zpoždění a musím dodat, že se nerada opožďuji a stává se mi to pouze ve vyjímečných případech.. Mno nic, dalo se to.. Jely jsme na Svatošky.. - super :).. Vždycky se mi tam líbilo.. To prostředí, ty skály, příroda, kolem cyklisti a ti, kteří se věnuji skalnímu lezení :).. Nakonec jsme skončily ve Varech, tak jsme se projely i po městě :o).. Na zpáteční cestě domů jsem promokla až na kost, ale to je menší detail :(..
Tyto drinky jsou báječnými společníky na cesty ->
1) ISO FRUIT :)


2) Red Bull

Zbytek dne:
- Janičky narozky - doufám holky, že jste si to pořádně doužily :)..
- odjezd na Vítkov s bezva společností, kde jsem dooslavovala nejspíš Janičky osmnáctku a na její zdraví jsem vybumbala flašku Squash energy :)

5 komentářů:

XXX řekl(a)...

hm..redbull.. tos e pak jelo samo, ne? :-)
kdyz redbull Ti dava kridla..tak to kolo pak bylo k ničemu .. :-) si přište musis koupit letadylko ..

Dáda řekl(a)...

Jelo se mi líp při zpáteční cestě, to je fakt :).. Ale možná to bylo tím, že jsem pospíchala :D..
Křídla jsem (ne)měla, ale hodně jsem jich na druhou stranu chytila o:-).. Takových mušek co mi vletělo do pusy, pffůůj.. ;)

XXX řekl(a)...

:-D to jsi veselej cyklista - mouchy mezi zuby (zubama) :-D

Dáda řekl(a)...

Veselej cyklista jsem, to je přeciž samozřejmostí ;)..
Příště mouchy budu pozdravovat, ať zaskočí občas i za Tebou :-P..

XXX řekl(a)...

ne to je v ppohode.. mne nemaj radi. ja je odpuzuju ..