neděle 4. května 2008

Relax ve volných dnech..

Tyhle dny mi fakt prospěly, byly nečekaně bezva :)..
Středa: - neplánovaná oslava čarodějnic na Jimmíkovo chatce. Co je neplánovaný je vždycky vydařený a s tím musí souhlasit většina :o).. Super grilování, super bumbání, super lidi, super pokec, super noc vedle mýho zlatíčka.. Musíme tuhle akcičku zopáááknout :)..
Čtvrtek: - k ránu nějak ve čtvrt na pět projížďka s Lamískem do Sokolova na benzínku.. Fakt funny :D..
- příjezd domů na dvanáctou, sprška, ňáký to papů a pak rychle pryč :)..
- k večeru odloučení od Lamíska a šupito presto se Snage a Ivetou na spinning - fakt bezva, kdo by to byl tušil, že to bude takový odreagování :).. Díky vám :-*..
Pátek: - heh, plán byl jít se Zuzíkem pro přihlášky na řidičák, ale nakonec se z toho vyklubala poněkud zajímavá "procházka v krásném počasí" :-P
- večer Lamískovo aktion - Parkáč Battle Rap No.1 - musím potvrdit, že se to fakt povedlo ;).. Klucííí, byli jste dobřííí :).. Těším se na No.2 ;)..
- na chvilku do Terezy na my favourite drink - zlatý Puschkin se Spritem :).. Kapičku se muselo si přiťuknout na vydařenou akci..
Sobota: - stručně - den trávený s Lamískovo rodinkou a později i chvilku s tou mou
- první varianta - grilování, zábava a fajnky nálada jako s "Homolkovýma" :D :)
- druhá varianta - cesta do Chodova super, ale trefit se do toho mě vcelku skoro neznámýho místečka.. no wow.. prý jsem dobrá navigátorka :D.. Promiň zlato o:-)..
- zbytek večera ..................... :) No comment :)..
Neděle: - yeah.. dopoledne mi volala Snage, kde jsem :).. Fakt srýnek, jsem myslela, že to padlo.. Byste netušili, jak za pět minut dokáži být oblíklá a sbalená :-P.. S tím, že počítám i čekání na příjezd výtahu až do šestého patra :D :-P.. To nebyla lenost jít pěšky, fakt nééé :).. Spíš bych to nazvala - pokračování v oblíkání za dvěřma :D.. Nakonec nám trénink začal už když jsem vyšla ze vchodu, pač jsme skoro klusaly :).. Prvních 15 minut nám dalo zabrat a to je co říct. Zbytek hodiny se dal bez problému přežít :).. Spinning je báječnej, začínám ho milovat, snad to v úterý vyjde a půjdeme zas :).. Ale musím hrdě říct, že bike je moje number one :)..
- odpoledne mi zlatíčko odešlo do nemocnice na přípravu na operaci :(.. Co já budu dělat :(..
- celý den poslouchám Linkin Park.. Vytáhla jsem jejich jedno z prvních CD - Reanimation... pak Live in Texas.... Pak mě chytly písničky na youtube z alba Minutes To Midnight, jenomže to nemám :(... Nemáte někdo půjčit k vypálení pls?? Budu vděčná, fááákt :)..

3 komentáře:

Veju řekl(a)...

souhlasim :) neplánovaný akce jsou naprosto ty nejlepšejšííííí :)

ale koukám, že si volno taky pěkně provýletničila :D to je ale slovo pitomý :D :D

Dáda řekl(a)...

To víš, jsem se věnovala všemu, jen néé škole :D.. a dokonce ani výjimečně počítači :).. Což se musím pochválit :D..

Anonymní řekl(a)...

Jo ty dny byli super. Jsem rád že jsme je takhle prožili. :o* Lamísek