sobota 17. května 2008

Love at first sight :)..

Doufám, že tohle bude můj potencionální společník na cesty :)..
Here is :o)

7 komentářů:

Veju řekl(a)...

:'( :'( :'( :'(

já ci taky new bike :'( :'( :'( :'(

Dáda řekl(a)...

Tak si ho pořiď :).. Budeme jezdit every day :).. Yeah, už se těším :)..

Veju řekl(a)...

už jsem si vyhlídla jedno v globusu...a je i vcelku dosti levný..jenom 2 6, což nejni moc..ale stejnak to bude až tak k vánocům :D :D :D

já se třebas těším na .... na ... na náš výlet :D jůůůůůůůůů :D :D :D

Dáda řekl(a)...

To yo hey, hlavně aby bylo good a na dlouhý jízdy :).. Každopádně každý kolo bude teď lepší jak to nynější :))..
Jupííí jééé, taky se těším na náš výlet :o).. Hlavně mi nezapomeň na mejl poslat... ohledně toho dne info a tak ;)..

Veju řekl(a)...

zítra Ti dám v práci to potvrzení :) wowík to bude náááářez :D jupíííííí :o)

Dáda řekl(a)...

Jupííí jééé, já se těším :).. To bude action :).. Jsem zvědavá, hlavní je, že se aspoň kousíček projedu na kole :)..

Dáda řekl(a)...

Jupííí jééé, já se těším :).. To bude action :).. Jsem zvědavá, hlavní je, že se aspoň kousíček projedu na kole :)..