úterý 20. května 2008

Příjemné zakončení dne..

Oh yééé... :)...
Nechtěla jsem trčet doma u Pc a ztrácet čas, tak jsem vyrazila ven :)..
1) Řídila jsem auto..
2) Na projížďce na biku :)..

K bodu jednu bych řekla, že co se týče autoškoly, tak si nevěřím a nejspíš jí neudělám. Neraději bych jí ani nezačala, pač jak jsem dnes viděla, tak to jsou asík zbytečně vyhozené peníze. Jiřík byl tak hodný a vzal mě prozatím do Rychnova, tak mě naučil rozjezdy, které mi částečně šly. Povím vám, že tolik věcí dělat najednou (a to ještě ne naplno, poněvadž kolem mě nebyli lidi, auta, semafory, značky... však zkušení znají) ... to prostě nedokážu... :( :( :(... Mají u mě obdiv ti, kteří řidičák už vlastní.. Všechna čest, fakt že jo..

Druhý bod mi rázem náladu zlepšil :).. Nechtělo se mi domů, tak jsem se šla pouze rychle převléct, že se projedu na biku. Nakonec z toho bylo pár hodin :).. Jela jsem po okolí... Rychnov, nějaký lesíčky (takže kolo první den už od bahna :D..).. Fakt žůžo.. Najednou jsem se vyskytla ve městě, a tak jsem si vzpomněla na slova, které si Veju dnes na praxi povídala, že neví, co bude dělat. Napadlo mě jí zavolat na new number.. Co myslíte, byla dostupná? NE.. Tak na druhé číslo, které kupodivu zvedla :).. Oznámila jsem jí, aby se oblékla a vzala na sebe brusle a za chvilku jsme vyjely. Byla švanda, pokec, pojezd, nějaká videjka.. No LoL.. :) :) :).. Skončily jsme na Areále či Areálu(?).. Pfff, fakt netuším :D.. Najednou zpráva, pak hovor... a rázem vše jinak... :(... Nebudu to rozebírat, ale snad už je to v poho :)..

Chtělo by to podniknout nějakou "ekšn" :).. Nemáte nápady? :o)..

Žádné komentáře: