úterý 27. května 2008

Jaká jsem očima druhých lidí?

Bavila jsem se s jedním človíčkem a začal o mě mluvit. Překvapil mě, jak hezce se vyjadřoval o mé osobě. Připadalo mi to vážně moc milé a znělo to tak krásně.. už dlouho jsem neslyšela takové lichotky, fakt děkuji :-*..

Častokrát si pokládám otázku: ,,Jaká jsem?".. A proto by mě zajímaly názory ostatních jakožto vás.. Chtěla bych slyšet vše... Ať už vaše názory budou jakékoli (výtky, popřípadě něco pozitivního..)..

Btw: Pište do komentářů..

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Milá, hodná, kamarádská, obětavá i upřímná ... dle mě se jí málo která holka vyrovnaná, pač nejen s jejími vlastnostmi je to báječný človíček, který něčím neustále překvapuje ;)

Anonymní řekl(a)...

No někdy příjemná někdy ne fakt umíš člověka naštvat ale i člověka překvapit jsi prostě Danuška a to člověk nezmění umíš člověka potěšit když mu není dobře a to se mi na tobě líbí jsi jaká jsi a toho se drž. Miluji Tě. Moc. :o*

Veju řekl(a)...

mě se třeba nelíbí, jak si občas hraješ na hloupou slepičku-blondýnku ;) to pak občas chytám nervíka :D
jinak jsi jeden z nejvíc nejvíc nejvíc kouzelnějších lidiček, který jsem kdy poznala :) nedokážu to vyjádřit slovy :)

OVERthere řekl(a)...

Jak dokážeš naštvat, či si ''hraješ na hloupou slepičku-blondýnku'' říci nemohu. Protože tě sice znám 7let, ale netrávím s tebou čas. Ale vím, že když je člověk v tísni tak si ta, které můžu říct své problémy a snažíš mi tím pomoci. Zač ti děkuji. Nebudu opakovat slova jiných co jsi, jen chci dodat, že si moc chytroučká a krásná a to tu chybělo.(promiň Lami:D)

Anonymní řekl(a)...

(OVERTHERE)v poho. některý věci nepíšu.