úterý 20. května 2008

Praxe :)..

Dnes to byl již druhý den, co jsem navštívila jednu budovu v Sokolově, kde budu po dobu dvou týdnů vykonávat odbornou praxi :o)..
Za celý svůj život jsem snad nikdy neviděla tolik papírů po hromadě.. tolik faktur.. tolik pokladních dokladů.. tolik záznamů.. tolik výpisů apod... Jedním slovem - DĚS!! Jediné co mě drží nad hladinou je usměvavá nálada :).. Člověk by měl dělat vše jen pro to, aby mu zdlouhavá a občas i (s prominutím) zbytečná práce utíkala co nejrychleji :).. Nebo snad ne? :-P..
Všechen čas na praxi trávím s Veju, s níž neustále spolupracuji :).. Vzájemně se doplňujeme a dodáváme si pozitivní energii, které je samozřejmě potřeba :).. Když vynechám naše žblebtání, dokumentování praxe (o tom se ještě zmíním), psaní smsek, časté výbuchy smíchu a podobně, tak můžu s hrdostí říct, že vážně pracujeme :).. I když poněkud pomalejším tempem, než by si naše nadřízené představovaly, ale to je kapitola sama o sobě :)..
Zpočátku jsem si myslela, že to je práce o ničem a že nebudeme příliš zaměstnány, ale byl to omyl.. Včera byla maximální pohodička, dnes práce přibývala, ovšem zítra bude makačka. Celá práce nám už v tuto chvíli leží na stole a čeká, kdy se na ní vrhneme :).. Uvidíme, jak to s námi zítra dopadne :)..
Jak jsem již naznačila, tak se naší praxi od prvního dne snažíme zdokumentovat :o).. Dostaly jsme zajímavou ideu, a tak jsme si založily "(:spešl:)" blog, pro jehož zobrazení musíte kliknout zde - Smileová praxe.

2 komentáře:

Veju řekl(a)...

yooo heeeyy :D ale takovyhle clanky uz tu nemaji co delat ;) na smile s nim :D

Dáda řekl(a)...

Mno.. Musíme se krotit :(.. Víme svý :(..