neděle 4. května 2008

Má vlastní výroba :)

Doufám, že se bude alespoň někomu líbit a především doufám, že ti co nemají náladu, tak jim jí tahle písnička zvedne :o)..

7 komentářů:

OVERthere řekl(a)...

Musim tě moc a moc pochválit:-) čekat se pro mě vyplatilo. Je to moc krásné a úsměvy u vás jsou nenahraditelné. Je pravda že tvůj úsměv mi sílu dodá:-) děkuji ti za něj

Anonymní řekl(a)...

No ty jsi s tím compem umíš vyhrát tedy,je to fakt pecka a sqěle udělaný a taky dobrý výběr písně,jsi moooooooooc šikovná ;-).A když ty se na někeho usměješ nejde úsměv neopětovat,takže ti také jeden posílám :-D George

Dáda řekl(a)...

Děkuji klucííí, jsem ráda, že se vám líbí :)..

Anonymní řekl(a)...

Jsi šikula...se klásným úsměvíkem, co více dodat..:-)


Zuzík :-)

Veju řekl(a)...

hustěěěě :) tak tomu říkám nááááááááááááááááááářez :D

fackt upe nejvíc good ;) ty jsi včera teda fackt měla pěkně prdlou náladu :o) takový nápaditý videjko :) moc moc moc zupr :)

úplně mě rozesmálo a to už dnešní den sám o sobě byl s Tebou pěckně funny :)

you rock my sunshine :o) :-*

Dáda řekl(a)...

Heya, to víš :).. Sluníčko a pár lidí mi přineslo náladu. Se toulala někde úplně daleko :(.. A tahle písnička mi jí vždycky zvedne, tak je fakt pecková, tak mě nenapadlo nic jiného než udělat videjko :-P..
Yo hey, dnešní den byl fine :).. :-*

Anonymní řekl(a)...

KUK Fakt nice videjko. :o* Miluji Tě. Lamísek