pátek 9. května 2008

Málem zkaženej den..

Před několika minuty mě vytočila sousedka(!).. Nejen že chodí nevhod, ale šla si postěžovat.. :-/ Pfff.. Hned na to jsem se na chviličku připojila na icq a v tu chvíli mi přišel vzkazík: "zlatí to je citátek pro tebe - Nikdo není opravdu dobře oblečen, nenosí-li na tváři úsměv.".. Tak jsem si říkala, že se musím zas "dobře oblíct" ;)..
Ujistila jsem se, že u mě častokrát stačí fakt jen maličko, abych byla potěšena :).. Vážně kujííík jedné osůbce :o)..

Mimochodem: Pokud-li mě někdo do dvou dnů nespatří, tak je po mě, pač dnešní noc bude menší risk :( :) :-P.. Mám se bát nebo ne :).. :D..

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jak pak jsi to myslela s tim přespáním?

Dáda řekl(a)...

Ty kráso, tak teď jsem si po roce a něco přečetla Tvůj komentář, kterého jsem si za boha nevšimla :D